והפעם, ברוח הקיץ, החופשות, והשיאים החדשים שנשברים בנתב"ג מידי יום - מאמר חדש ובו מספר טיפים
כיצד עלינו לפעול כאשר אנחנו נוחתים בחו"ל אולם המזוודה לא הגיעה..
- גשו לדלפק חברת התעופה או לדלפק אבידות ומציאות ודווחו ומלאו טופס יעודי.
- קבלו אישור בכתב מחברת התעופה על מסירת ההודעה.
- מסרו לנציג החברה את פרטי ההתקשרות איתכם - מספר טלפון נייד וכתובת בה תשהו.
- במידה ויש לכם ביטוח נסיעות של פספורטקארד - נא התקשרו למוקד ודווחו על המקרה.
במידה ויש לכם ביטוח נסיעות של חברת ביטוח אחרת - שימרו את הקבלות של הציוד אותו תרכשו.
- ברכישת ציוד חדש יש להקפיד לרכוש בכמות ובמחיר סביר. זה לא הזמן לקנות את כל מותגי היוקרה
שתמיד חלמתם עליהם.
- במידה וארזתם במזוודה ציוד יקר - יש לדווח על כך מראש לחברת התעופה ולחברת הביטוח.
- במידה ולאחר יומיים לא קיבלתם את המזוודה, בידקו מול חברת התעופה מהו גובה הפיצויצ הכספי המגיע לכם.
- תכננו מראש - במידה וטסים בזוג או יותר, רצוי לפצל את הציוד האישי בין המזוודות, כך שבמידה ועדיין מזוודה
אחת לא תגיע, תשארו עם חלק מהציוד האישי שלכם שנארז במזוודה השניה.